لوگو پله آرت
لوگو پله آرت

وبلاگ

بهترین اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام چیست؟

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و پیوند‌ان با زندگی روزمره، ما هروزه شاهد رونمای از اپلکیشن‌های مختلف هستیم. اینستاگرام یکی از مهم ترین و پر مخاطب ترین اپلیکیشن های محتوا مهور است که بسیار مورد استقبال قرارگرفته و امروزه کمتر کسی هست که کاربر اینستاگرام نباشد. این اپلیکیشن شبکه اجتماعی بر پایه تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن انها برای سایر کاربران است. بیشتر  محتوا شامل فیلم و عکس می‌باشد و هرچه محتوا خلاقانه تر و جذاب تر باشد موفقیت شما در جذب مخاطب اینستاگرام بیشتر می‌شود. برای خلق محتواهای جذاب یکسری افکت‌ها در برنامه اینستاگرام موجود هست که برای بالا بردن جذابیت محتواها استفاده می‌شود. ولی اگر بخواهید از اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و کسب در امد استفاده کنید دیگر فیلتر‌های اینستاگرام به کار شما نمی‌اید، باید از اپلیکیشن پست اینستاگرام استفاده کنید تا جذابیت و کیفیت محتواهای خود را چند برابر کنید و در نتیجه جذب مخاطب برای پیج شما بیشتر می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین و کاربردی ترین اپلیکشن‌های پست اینستاگرام برای ساخت پست اینستاگرام می‌پردازیم.

برانامه های کاربردی برا ساخت پست اینستاگرام

موارد مهم و تاثیر گذار در ساخت پست اینستاگرام

قبل از طراحی پست‌های اینستاگرام نکاتی هست که اگر درحین طراحی رعایت شود، دیده شدن پست های شما را تحد زیادی تضمین می‌کند.
قبل از طراحی ایده‌های مورد نظر خود و رنگ بندی طراحی را در نظر داشته باشید که متناسب با تم رنگی صفحه‌تان باشد یا اگر صفحه تجاری یا شرکتی دارید با رنگ سازمانی و رنگ لوگو باید همخوانی داشته باشد. چون رنگ‌ها هستند که در احساسات و هیجانات کاربران تاثیر میگذارند. ترکیب سایه‌ها و رنگ‌های مناسب در ساخت پست اینستاگرام با عث به وجد امدن کاربران و فالوورها میشود و تعامل انها را با پست‌های شما به مراتب بالاتر می‌برد. انتخاب رنگ‌ها باید متناسب با موضوع محتوای مورد نظر و حال و هوای پیج باشد.
مورد بعدی در باره ساخت پست اینستاگرام این است که انتظار داریم مخاطب با دیدن پست ما چه حال و هوای پیدا کند. برای این منظور سلایق مخاطب را باید به خوبی بشناسیم و این نکته راهم در نظر داشته باشید سلایق هر روزه درحال تغییر است و برای همراه شدن با این موج همیشه باید در حال رصد و تحلیل مخاطبان خود باشید.
در نهایت با استفاده از اپلیکیشن‌های اینستاگرام و آموزش طراحی پست اینستاگرام باید محتوای تولید کنید که در 3 ثانیه اول با مخاطب خود ارتباط برقرار کند و فالوور‌ها را به نوعی درگیر پست کرده و در نهایت وادار به تعامل با شما کند. 
  

اپلیکیشن های کاربردی برای پست اینستاگرام

بهترین‌های اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام

با توجه به استقبال زیاد از اینستاگرام، استفاده از این اپلیکیشن برای کمک به درآمدزای بیشتر در بیزنس‌های مختلف، شرکتهای فعال در ضمینه تولید اپلیکیشن‌های موبایل تمرکز شان را برای ساخت برنامه‌های تولید محتوا و ساخت پست اینستاگرام بیشتر کردند.و  اپلیکیشن‌های کاربردی قوی و موفقی را برای این منظور طراحی کردند. بسیاری از اپلیکیشن‌های اینستاگرام به صورت رایگان تمامی امکانات را در اختیار شما قرار می دهند و بسیار دیگر برای استفاده از یکسری ابزارها نیاز به خرید نسخه تجاری اپلیکیشن دارید. در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های موجود را در ضمینه‌های طراحی قالب، آنالیز اینستاگرام، ادیت عکس و فیلم که برای ساخت پست اینستاگرام لازم است را به شما معرفی میکنیم. برای بهتر نتیجه گرفتن از ساخت پست اینستاگرام باید از اپلیکیشن‌های مختلف با کاربرد‌های مختلف و ترکیب آنها باهم استفاده کرد تا پست های جذابی را خلق کنیم و مخاطبان بیشتری را با خود همراه کنیم. اپلیکیشن پست اینستاگرام به چند دسته کاربردی تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح این دسته ها می پردازیم.

• اپلیکیشن‌های ویرایش عکس برای ساخت پست اینستاگرام

همان طور که گفته شد برای ساخت پست اینستاگرام نیاز به محتوای جذاب است و یکی از کارها برای بالا بردن پست انیستاگرام استفاده از عکس‌های باکیفیت در محتوا می‌باشد.بااستفاده از اپلیکیشن‌های اینستاگرامی ویرایش عکس، عکس شما جلوه‌ای بهتری پیدا می‌کند و جذابیت تصاویر شما به مراتب بیشتر از حالت عادی می‌شود.در نتیجه محتوا با کیفیت تر و باعث جذب مخاطب بیشتر می‌شود.

اپلیکیشن‌های مناسب برای ادیت عکس

• اپلیکیشن‌های طراحی و لایه لایه کردن عکس‌ها برای ساخت پست اینستاگرام

روش دیگر برای بالا بردن جذابیت در پست اینستاگرام لایه لایه کردن تصاوریر می‌باشد. با کمک این اپلیکشن های اینستاگرام بجای استفاده از چند عکس و انتشار متعدد ان در پست انستاگرام، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های لایه لایه کردن تصاویر چند عکس جذاب را در یک قالب تصویر نشر دهید. 

اپلیکیشن‌های کاربردی برای ادیت عکس

• اپلیکیشن‌های ظبط و ویرایش برای ساخت پست اینستاگرام

این دسته از اپلیکیشن‌های اینستاگرام مناسب برای ساخت و ویرایش محتوا‌های ویدئوی می‌باشد. با در اختیار گذاشتن امکاناتی مانند قالب‌ها و افکت‌های ویدئویی مختلف که هر اپلیکیشن امکانات مختص به خود را در اختیار کاربران می‌گذارد. این برنامه‌ها کمک شایانی به جذاب تر و زیبا تر شدن ویدئو‌ها برای طراحی پست اینستاگرام میکند و نتیجه‌ ن مخاطب پسند شدن محتوای شما می‌شود.

اپلیکیشن‌های کاربردی ویرایش صدا و تصویر

• اپلیکیشن‌های طراحی قالب برای ساخت پست اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های جذاب کردن پست‌های اینستاگرام طراحی قالب‌های خاص برای محتوا‌های مختلف است. نرم افزار طراحی قالب پست اینستاگرام به این منظور طراحی شده تا از قالب‌های جذاب و هیجان انگیز با توجه به محتوا‌های مختلف در پست‌های اینستاگرامی خود استفاده کنید. راه حل دیگر در ضمینه قالب‌های جذای اینستاگرام استفاده از قالب‌های اماده است که برای موضوعات مختلف در طراحی‌های خلاقانه وجود دارد و به جذابیت پست اینستاگرام شما کمک می‌کند.

اپلیکیشن‌های مناسب برای لایه بندی کردن عکس‌ها

• اپلیکیشن‌های آنالیز اینستاگرام مناسب برای افزایش تعامل با کاربران

این اپلیکیشن جزو ابزار‌های جدا ناشدنی برای کسب و کار‌های اینستاگرامی و صفحه‌های تجاری می‌باشد. با کمک این برنامه‌ها میتوانید اطلاعات سودمندی را از فالوورها و کاربران صفحه‌های خود داشته باشید و از این اطلاعات در جهت اهداف تجاری خود بهرمند شوید.

این 5 دسته از عمده ترین کابردهای اپلیکیشن برای ساخت پست اینستاگرام است که هر کدام از این دسته‌ها دارای برنامه‌های کاربردی و معروف مختص به خود می‌باشند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برا ساخت پست‌های اینستاگرامی جذاب و مخاطب پسند می‌پردازیم.

 

اپلیکیشن‌های مهم و کاربردی برای ساخت پست اینستاگرام

این اپلیکیشن‌‌های که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم جزو برنامه های بسیار معروف و کاربردیست که هر کاربر حرفه‌ای باید برای ساخت پست اینستاگرام با هر موضوعی باید با آنها آشنا باشد.

 

1. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام VSCO

این اپلیکیشن یکی از کاربردی ترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن‌های ویرایش و ساخت پست اینستاگرام می‌باشد. به کمک VSCO میتوانید تصاویری را که میخواهید در اینستاگرام استفاده کنید را به طور کاملا حرفه‌ای ویرایش کنید. به طور حتم در اینستاگرام عکس‌های جذاب ولی با کیفیت پایین دیدید، پس با انتخاب یک اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام مناسب می توان با وجود کیفیت پایین عکس‌ها خروجی جذابی را ساخت. VSCO جزو اپلیکیشن‌های اینستاگرام بسیار کاربردی و استفاده از آن آسان است. این اپلیکیشین به صورت رایگان 10 افکت جذاب و حرفه‌ای را در اختیار شما برای ساخت پست اینستاگرام میگذارد. برای استفاده از قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن باید 99/19 دلار در سال به پردازید.
این برنامه ساخت پست اینستاگرام برای دو سیستم عامل Android و Ios در دسترس است. جالب است بدانیک که بیش از 190 میلیون عکس با این اپلیکیشن ویرایش شدند و این نشاندهنده پر طرف دار بودن و کاربری اسان این برنامه است.

اپلیکیشن‌های مناسب برای ادیت عکس

2. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Snapseed

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پست اینستاگرام که هم به واسطه سازندش و هم به خاطر کاربردی بودنش بسیار معروف و پر طرف دار است اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Snapseed است. این برنامه را گوگل طراحی کرده و پشتیبانی میکند که همین امر فارق از کاربرد‌های این برنامه باعث محبوبیت این اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام شده.
با این اپلیکیشن می‌توانید تمام جزئیات تصاویر مانند رنگ‌ها، افکت‌های مختلف را ویرایش کنید و عناصر اضافی عکس‌ها را حذف کنید. موارد ذکر شده بخشی از قابلیت این اپلیکیشن انیستاگرام است. از نکات قوت این برنامه که در اپلیکیشن‌های دیگر کمتر دیده می شود، پشتیبانی از فرمت Raw برای ویرایش عکس‌ها است. با استفاده این برنامه، بدون نیاز به کامپیوتر شخصی میتوان عکس‌های جذابی را ویرایش کنید.

این اپلیکیشن برای ادیت عکس‌های پست اینستاگرام مناسب است

3. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام A Color Story

بی شک یکی از پر کاربرد ترین اپلیکیشن‌های اینستاگرام در ضمینه ویرایش تصاویر برنامه A Color Story است. از علت‌های محبوبیت این اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام در اختیار گذاشتن هرنوع افکت یا جلوه‌ای که برای ویرایش یک عکس توسط یک عکاس حرفه‌ای نیاز هست را در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از دلایل کاربردی بودن این برنامه این است که توسط یک تیم از عکاسان حرفه‌ای طراحی شده. برای همین هر شخصی که به عکاسی با موبایل علاقه دارد و برای ساخت پست اینستاگرام نیاز به برنامه قوی دارد این برنامه جزو اولین انتخاب‌ها است. در نسخه رایگان این اپلیکیشن امکانات محدودی از این برنامه در اختیار شما قرار میگیرد که برای کسانی که آموزش طراحی پست اینستاگرام را ندیده اند مناسب است و نیاز‌های اولیه کاربران را برطرف میکند. ولی به مرور زمان و با حرفه‌ای تر شدن در استفاده از اپلیکیشن‌های اینستاگرام با پرداخت 99/24 دلار از تمامی قابلیت‌های این برنامه برای ساخت پست انیستاگرام جذاب می‌توانید استفاده کنید. این اپلیکیشن به خوصوص در نسخه تجاری که همه امکانات در اختیار کاربر هست تمام نیازها برای ساخت پست اینستاگرام جذاب و حرفه ای را بر اورده می‌کند.

این اپلیکیشن پست اینستاگرام علاوه بر در اختیار گذاشتن افکت‌های اماده به کاربران این امکان را می‌دهد که افکت ها مورد نیاز خود را با توجه به نیاز‌های خود در این برنامه بسازد. این برنامه سیستم عامل‌های Android و Ios را ساپورت میکند.

اپلیکیشن ویرایش عکس برای پست اینستاگرام

4. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Canva

Canva از برنامه‌های است که برای ساخت پست اینستاگرام به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرد. و علت پر طرف دار بودنش این است که هم به صورت آنلاین در وب سایت و همه بصورت اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های Android و Ios کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. این اپلیکیشن قابلیت اضافه کردن متن به تصاویر ویرایش شده را در قالب های مخالف و جذاب را دارد.

اپلیکیشن کاربردی ویرایش غکس

5. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Layout from Instagram

این برنامه جزو بهترین اپلیکیشن‌های اینستاگرام برای لایه بندی کردن تصاویر می‌باشد. با استفاده از این برنامه میتوانید چندین عکس(9 عکس) را در یک عکس جمع کنید و به جای استفاده از چند عکس در پست‌های اینستاگرامی از یک عکس جذاب، زیبا، منحصر به فرد و مخاطب پسند استفاده کنید.
با استفاده از این برنامه علاوه بر لایه لایه کردن تصاویر خود برا ی پست اینستاگرام می تواندید تصاویر را در قالب‌های مختلفی که این برنامه در اختیار شما قرار میدهد استفاده کنید.
از ویژگی های مهم این برنامه، عکاسی به صورت زنده با دور بین موبایل و استفاده از قاب‌های جذاب این اپلیکیشن در هنگام عکاسی زنده است. به این صورت که قاب را در همان لحضه و متناسب با شرایط انتخاب کرده و عکاسی کنید و بقیه عکس‌ها را از گالری انتخاب کنید.
نکته مثبت دیگر این برنامه رایگان بودن آن است که مناسب برای آموزش طراحی پست اینستاگرام می‌باشد.

اپلیکیشن مناسب کاربران حرفه‌ای برای لایه گذاری تصاویر

6. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام PicMonky

برنامه PicMonky برای ویرایش عکس‌های سلفی یک گذینه‌ای ایده ال می‌باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید جزعیات عکس‌ها مانند چین و چروک‌های صورت و درخشش عکس‌ها را ویرایش کنید. با توجه به این که مشارکت کاربران و فالوور در پست‌های با تصاویر چهره افراد درصد قابل توجهی بیشتر از سایر پست‌ها است، در نتیجه با استفاده از این اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام محتوای خود را جذاب تر و خاطب پسند تر کنید. این برنامه برای سیستم عامل های Android و Ios در دسترس است.

برنامه ادیت عکس اینستاگرام

7. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Adobe Spark Post

همانطور که میدانید شرکت Adobe یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت‎‌ها در زمینه تولید نرم افزار‌های گرافیکی و ویرایش و تولید عکس و فیلم می‌باشد. این شرکت با ارائه برنامه Adobe Spark Post یک اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام بسیار کاربردی را برای ویرایش عکس‌ها و تصاویر را در اختیار عکاسان حرفه‌ای گذاشته.

عکاسان حرفه‌ای که تصاویری جذاب و زیبا را ثبت میکنند می‌توانند با استفاده از امکانات این برنامه عکس‌های خود را ویرایش حرفه‌ای کنند تا خروجی آن یک پست اینستاگرام جذاب و حرفه‌ای باشد.

این برنامه جزو اپلیکیشن‌های اینستاگرام پولی است و برای استفاده از تمامی امکانات حرفه‌ای این برنامه باید مبلغ 99/9 دلار به صورت شخصی و 99/19 دلار در ماه برای استفاده تجاری بپردازید. البته نسخه رایگان با امکانات  محدود نیز در دسترس هست که مناسب برای افراد که میخواهند آموزش طراحی پست اینستاگرام ببند می‌باشد.

اپلیکیشن ادیت عکس اینستاگرام

8. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام A Design Kit

این برنامه هم جزو پر کاربرد ترین اپلیکیشن پست اینستاگرام برای ویرایش و افکت گذاری عکس است. با این برنامه تمام تصاویر را میتوانید شخصی سازی کنید و افکت‌های دلخواه خود را بر روی ان قرار دهید. از ویژگی‌های مهم این برنامه در اختیار گذاشتن فونت‌های جذاب به کار بران است تا بتوانند متن‌های مورد نیاز خود را به تصاویر اضافه کنند. این برنامه جزو اپلیکیشن‌های اینستاگرام هست که فقط برای سیستم عامل IOS طراحی شده و نسخه رایگان این برنامه امکانات خوبی برای آموزش طراحی پست اینستاگرام در اختیار کار بران میگذارد.

برنامه مناسب ویزایش و ادیت پست اینستاگرام

9. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Afterlight

این برنامه از جمله اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی در ضمینه ویرایش عکس می‌باشد که فیلترها و فریم‌های جذاب برای زیباتر کردن تصاویر در اختیار شما میگذارد. از توانایی‌های این برنامه این است که شما میتوانید فیلتر‌های مخصوص را با توجه به ضمینه فعالیت و موضعات محتوای خود بسازید و از انها در محتواهای مختلف استفاده کنید. قابلیت ادغام و ویرایش چند عکس باهم در این اپلیکیشن وجود دارد. Afterlight با توجه به راحتی استفاده از ان مناسب برای افرادی هست که در حال آموزش طراحی ساخت پست اینستاگرام هستند. این برنامه قفط برای سیستم عامل Ios در دسترس می باشدو فقط7 روز اول رایگان است و همه امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد ولی بعد از ان باید به صورت ماهیانه مبلغی را برای استفاده از تمام امکانات ان پرداخت کنید.این برنامه از جمله اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی در ضمینه ویرایش عکس می‌باشد که فیلترها و فریم‌های جذاب برای زیبا تر کردن تصاویر در اختیار شما میگذارد. از توانایی های این برنامه این است که شما میتوانید فیلتر های مخصوص را با توجه به ضمینه فعالیت و موضعات محتوای خود بسازید و از انها در محتوا های مختلف استفاده کنید. قابلیت ادغام و ویرایش چند عکس باهم در این اپلیکیشن وجود دارد. Afterlight با توجه به راحتی استفاده از ان مناسب برای افرادی هست که در حال آموزش طراحی ساخت پست اینستاگرام هستند. این برنامه قفط برای سیستم عامل Ios در دسترس می باشدو فقط7 روز اول رایگان است و همه امکانات را در اختیار شما قرار می دهد ولی بعد از ان باید به صورت ماهیانه مبلغی را برای استفاده از تمام امکانات ان پرداخت کنید.

اپلیکیشن کاربردی برای ویرایش عکس اینستاگرام

10. اپلیکیشن و سایت ساخت پست اینستاگرام PromoRepublic

PromoRepublic جزو برنامه‌های هست که هم به صورت سایت و انلاین در اختیار کاربران است و هم به صورت اپلیکیشن که نیاز به مراجعه به سایت نداشته باشند. با استفاده از این اپلیکیشن پست اینستاگرام بالغ بر ده‌هزار قالب در اختیار کاربران میگذارد تا با توجه به موضوع محتوا و تصاویر خود بهترین قالب را انتخاب کنند.
از ویژگی‌های این برنامه طراحی قالب‌های مناسبتی برا کاربران است. این ویژگی مناسب ساخت پست اینستاگرام برای یک مارکت اینترنتی است تا با آن بتوانید در رویداد‌های مختلف با قالب مورد نظر محتوای مورد نیاز را بسازید و به جلب مخاطب برای کسب و کار خود کمک کنید.
تمامی امکانات این سایت و اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران، به خصوص برای کسانی که در حال آموزش طراحی پست اینستاگرام هستند قرار دارد.

اپلیکیشن کاربردی برای کاربران حرفه‌ای اینستاگرام برای ساخت قالب

11.اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Boomerang

Boomerang جزو بهترین اپلیکیشن‌های اینستاگرام هست که در ضمینه تولید محتوای ویدئوی بسیار محبوبیت دارد. این برنامه در عین پرکاربرد بودن، استفاده از  آن بسیار آسان است. کار کرد آن به این صورت است که ده عکس به صورت پشت سرهم میگیرد و با قرار دادن آنها کنار هم یک فیلم متحرک یا به اصطلاح GIF های زیبا را در اختیار شما میگذارد تا بهترین استفاده رو در ساخت پست انستاگرام جذاب داشته باشید.

این آپلیکیشن مناسب برای تولید محتوای ویدئو برای پست اینستاگرام می‌باشد.

12.اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام LifeLapse

این اپلیکیشن کاربردی یک ابزار مناسب برای تولید و ساختن ویدئوهای آهسته یا Stop motion می‌باشد. این اپلیکشن یکی از مناسب ترین برنامه‌های حرفه‌ای تولید محتوا برای کسب وکارهای است که محصولات خود را باید معرفی کنند. از ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که تصاویر شما را دریافت میکند و انها را تبدیل به یک ویدئوی جذاب می کند. هرچه تصاویر با کیفیت تر و زیبا تر باشد خروجی کار جذاب تر و مخاطب پسند تر می‌شود. همچنین در این اپلیکیشن می‌توانید موزیک مناسب با محتوا و موضع هم بر روی تصاویر قرار دهید تا پست اینتاگرامی شما جذاب تر شود. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل Android و Ios به صورت نسخه محدود قابل دسترس است این نسخه برای افرادی که در حال آموزش طراحی پست اینستاگرام هستند مناسب است. برای استفاده از امکانات بیشتر این برنامه باید نسخه کامل ان را خریداری کنید.

13. اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Inshot

این اپلیکیشن برای جذاب کردن ویرایش تصاویر و ویدئو ها مناسب می‌باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید سایز تصاویر خود را بر اساس اندازه اینستاگرام تنظیم کنید. نکته مهم این برنامه اضافه کردن افکت‌های جذاب روی تصاویر و ویدئو هاست. این اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرم در واقع مجموعه از چند برنامه در ضمینه‌های ویرایش عکس، ویدئو، تغییر سرعت ویدئو، صدا گذاری بر روی محتوا و چندین ویژگی کاربردی دیگرکه برای هرکدام باید از اپلیکیشن های جدا گانه استفاده شود را در یک برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن کاربردی برای سیستم عامل‌های Android و Ios به صورت محدود در دسترس است و برای استفاده از تمام امکانات این اپلیکیشن باید نسخه تجاری آن را تهیه کنید.

اپلیکیشن کاربردی برای ادیت تصاویر و ویدئوی اینستاگرام

14.اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام Clipomatic

یکی از پر کاربرد ترین برنامه‌ها برا ی قراردادن زیرنویس در ویدئو‌ها بی‌شک اپلیکیشن Clipomatic است. با توجه به این که بسیاری از کاربران اینستاگرام ویدئوها را بی صدا تماشا میکنند، زیرنوس گذاری در محتوای ویدئوی راحلی کار آمد برای بالا بردن تعامل کاربران و افزایش بازدهی محتواها می‌باشد. این اپلیکیشن ویژگی منحصر به فردی دارد که با استفاده از ان حرف‌های شما را به متن تبدیل می کند و میتواند همان متن را به ویدئو اضافه کند. البته استفاده کامل و حرفه‌ای از این اپلیکیشن مستلزم بیان گویش قوی در زبان انگلیسی می‌باشد تا کلماتی که بیان می‌کنید اشتباه نباشد.برای تغییر نمایش زیر نویس هم به سادگی با ضربه زدن به گوشی موبایل میتوان نوع نمایش را تغییر داد. این اپلیکیشن فقط برای سیستم عامل IOS ارائه شده و باید مبلغ 99/4 دلار برای استفاده از این اپلیکیشن به صورت ماهانه پرداخت کنید. در صورتی که ویدئوی‌های انتخابی شامل حرف‌های خودتان است حتما استفاده از این اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام را به شما پیش نهاد میکنیم تا محتوا شما را جذاب تر و حرفه ای تر کند.

این اپلیکیشن کاربردی برای گذاشتن زیرنویس روی پست‌های ویدئوی بسیار مناسب است

15.اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام GoPro

GoPro از اپلیکیشن‌های اینستاگرام پر طرفدار بخوصوص برای ورزشکاران می‌باشد. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید ویدئو‌های خود را به صورت بهینه و در همان لحظه ویرایش کنید و پس از ویرایش هم میتوانید پیش نمایش ویرایش خود را ببینید و در صورت داشتن مشکل در لحظه آن را بر طرف کنید تا به بهترین نتیجه برسید. این اپلیکیشن فیلتر‌های مختلف بسیاری برای جذاب کردن ویدئوهای خود دارد. این برنامه هر دو سیستم عامل Android و Ios را پشتی بانی میکند و کاربران و افرادی که آموزش طراحی پست انیستاگرام را میبینند به صورت کامل و رایگان به امکانات این اپلیکیشن دسترسی دارند.

این اپلیکیشن بسیار مناسب ادیت عکس و فیلم برای ساخت پست اینستاگرام می‌باشد.

16.اپلیکیشن HOOtsuite

برنامه HOOtsuite جزواپلیکیشن‌های اینستاگرام عالی برای آنالیز اکانت اینستاگرام است. این اپلیکیشن تا سه اکانت اینستاگرام را به صورت رایگان ساپرت میکند، درصورت داشتن بالای سه اکانت باید مبلغ ناچیزی برای اضافه کردن اکانت‌های بیشتر پرداخت کنید. مهمترین چیز برای کسانی که در اینستاگرام کسب و کاری دارند یا بازار یابان اینستاگرام آنالیز دقیق و ارسال منظم و به موقه پست اینستاگرام است که با این برنامه هر دو را به بهترین شکل ممکن می‌توانید انجام دهید. همچنین این برنامه جزو گزینه‌های مناسب برای بازنشر کردن پست‌های به اشتراک گذاشته شده سایر کاربران(UCG) می‌باشد.

اپلیکیشن کاربردی برای آنالیز اکانت‌های اینستاگرام

17.اپلیکیشن Iconosquare

از دیگر اپلیکیشن‌های اینستاگرام به نام در زمینه آنالیز برنامه Iconosquare است. این اپلیکیشن ریز ترین و دقیق ترین اطلاعات فالورها را در اختیار شما قرار میدهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید رفتار‌های کاربران و فالوور‌های صفحه‌های خود را زیر نظر داشته باشید و از آنالیز به دست امده برای هدف گزاری و فعالیت در صفحه‌های خود استفاده کنید. بهترین استفاده از آنالیز اطلاعات، به دست آوردن مناسب ترین زمان پست گذاشتن که بیشترین فعالیت و آنلاین بودن فالوورها در اینستاگرام می‌باشد. با ساخت پست اینستاگرام قبل از تایم مورد نظر و انتشار آن در زمان مناسب بهترین نتیجه را می توان گرفت. این برنامه رایگان نیست ولی امکانت رایگان آن برای شروع آموزش طراحی ساخت پست اینستاگرام مناسب است. در صورتی که صفحه تجاری کوچکی دارید 29 دلار و صفحه های تجاری بزرگتر 59 دلار پرداخت کنید تا با توجه به نوع بیزنس خود از تمامی امکانات این برنامه استفاده کنید.‌

این اپلیکیشن مناسب برای کاربران حرفه‌ای تا پست اینستاگرام خود را آنالیز کنند

18.اپلیکیشن Panoramiq Insights

این برنامه هم جزو بهترین اپلیکیشن‌های اینستاگرام در زمینه آنالیز است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که بهترین پست که در صفحه‌ای خود به اشتراک گذاشته‌اید، با آمار دقیق تعامل با فالوور‌ها و کاربران را به شما می‌گوید. از مهمترین ویزگی‌های این برنامه این است که می‌توانید تمامی اطلاعات و آنالیز‌ها را به صورت خروجی PDF داشته باشید تا راحت تر آمارها را باهم مقایسه و برنامه ریزی کنید. این برنامه به صورت رایگان با امکانات محدود و برای دسترسی به کلیه امکانات این برنامه باید ماهیانه مبلغ 8 دلار به پردازید.

19.اپلیکیشن Command Instagram Analytics

اCommand Instagram Analytics از دیگر اپلیکیشن‌های کاربردی آنالیز اینستاگرام است. این برنامه روزهای که بیشترین بازخورد و تعامل با کاربر را داشته‌اید را به صورت نمودار های عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن معرفی بهترین هشتگ‌ها برای بازدید بیشتر به شماست تا در ساخت پست اینستاگرام در نظر داشته باشید. همچنین اینفلوئنسر‌های که در حوزه فعالیت شما وجود دارند را برای اینفلوئنسر مارکتینگ به شما معرفی میکند تا فالوور‌ها بالابرود و بهترین نتیجه را از صفحه‌های خود بگیرید. این اپلیکیشن فقط سیستم عامل IOS را پشتی بانی میکند. از امکانات رایگان این اپلیکیشن می‌توان برای آموزش ساخت طراحی پست اینستاگرام استفاده کرد. برای دسترسی به تمامی امکانات این برنامه باید مبلغ 99/9 دلار در ماه به پردازید.

برنامه کاربردی تجزیه تحلیل اینستاگرام

کلام اخر

باید توجه داشته باشید که تمامی این اپلیکیشن‌های اینستاگرام فقط یک ابزار هستند و به تنهای خالق پست‌های شگفت انگیز نخواهد بود. برای ساخت پست اینستاگرام باید خلاقیت به همراه تسلت بر موضوع و شناخت سلایق مخاطب را با دقت در نظر داشته باشید. ترکیب این‌ها به همراه انتخاب مناسب ترین اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام از خروجی کار شما یک پست جذاب با بیشترین درصد دیده شدن در میان کاربران و فالوورها خواهد بود.

مشاوره تلفنی رایگان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.